Kettlebells träning för tjejer

Hej,

Jag har under den senaste tiden tränat med Kettlebells på gymmet. Måste säga att det ger sååå mycket mer!
Dels så bränner man mer fett och dels så tonar man kroppen bättre med funktionella övningar.

För er som är nybörjare rekomenderar jag följande video från You Tube:




Här går dom igenom alla basics såsom den klassiska och mest kända övningen swings.

Så vill du komma i absolut toppform så börja redan idag.

För dig som inte kan ta dig till gymmet så finns kettlebells att köpa i bla Ftness butiken på Sveavägen. Priserna börjar från 500 kr och uppåt beroende på vikt. Själv kör jag med 8 kg och 12 kg.

Lycka till!!!

Kommentarer
Postat av: Bohliin

Jaa jag har hört talas om det, verkar vara riktigt roligt!

2009-03-07 @ 09:13:28
URL: http://bohliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0