Disciplin

God morgon,

Vaknade en kvart innan väckarklockan skulle börja ringa, utvilad och pigg. Tråkigt att det är måndag igen....idag har jag en massa pappersarbete att ta itu med.
Först ska jag dock träna på gymmet. Fick lite panik i helgen när det vart så varmt....mina ben känns som 2 korvar, speciellt när man är så vit också. Nu är det drygt 1 och 1/2 månad kvar tills vi åker på semester, tills dess måste jag kämpa för att komma i form.

Det är inte det att jag vill gå ner i vikt och bli pinnsmal....jag vill bara ha lite fastare lår och rumpa. Med mina 176 cm så är jag väldigt normalviktig, jag väger 67 kg. Och då har jag inte dragit av 2 kg som alla tjejer alltid gör:-)
Det brukar funka att äta nyttig mat i 1 månad och helt skippa sötsaker och bröd.

Funderar även på att köra en detoxkur i 2 veckor....ska iväg till Hälsokosten lite senare. Dessutom ska jag börja äta Solarin nu, brukar göra det ca 1 månad innan jag ska på semester. Solarin gör dig brun och samtidigt skyddas huden så att du inte bränner dig lika lätt i solen.


Solarin
En toppen produkt som ger dig friskare hud samt gör dig vackert solbrun året runt! Året runt påverkas huden av stor yttre påverkan. Sol, vind och luftföroreningar förstör det naturliga skyddet i dina hudlager. Solarins antioxidanter motverkar dessa skadliga effekter och ger huden möjlighet att behålla sin naturliga friskhet och fasthet.

Unik kombination
Solarins unika kombination av antioxidanter och skyddsvitaminer ger dig en extra skyddsfaktor mot solens och solariernas skadliga UV-strålar. Solarin innehåller:
-Naturligt Lykopen & Betakarotin
-Skyddsvitaminerna: C, E, B3, B6, folsyra, zink och biotin.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Har du kört nån detoxkur än? Hur gjorde du? Funkade det? =)

2008-05-26 @ 18:41:46
URL: http://saintbella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0