Skönt

God morgon,

Äntligen är det vardag igen, jag har inte tränat sen i tisdags så idag ska jag köra ett ordentligt pass. Jag måste skärpa mig nu om jag ska nå de mål jag satt upp.
Målet är inte att gå ner x antal kilon utan mer att tappa några centimeter runt låren, få lite fastare rumpa etc.
Egentligen ska man strunta i vågen helt och bara mäta sig med måttband.



Vidare så har jag börjat äta lite olika saker som är bra för hälsan. Jag äter tex en näve mandlar varje dag, det ökar lystern i hyn. Jag äter blåbär varje dag, det är det mest antioxidant- rika bäret. Blåbär är bra att äta om man inte vill åldras i förtid.
Jag äter även jordgubbar var och varannan dag nu, även dom är rika på vitaminer och antioxidanter.
Varje dag tar jag även ett glas tranbärsjuice, det är blandannat bra för njurarna. Sen har jag börjat dricka massor med vatten, det hjälper till att rensa ut slaggprodukterna ur kroppen.

Nu ska jag traska iväg till gymmet:-)

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !

Ha en bra dag :)

Kram

2008-05-06 @ 15:17:21
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0